środa, 13 czerwca 2012

Outfit of the a photo

He
Co tam słychać u Was powiedźcie mi :) Bo u mnie jakoś tam leci, faktycznie miałam wczoraj dodać aż 3 POSTY, ale nie mogłam ponieważ... był meczyk i miałam troche sprawdzianów ;/ i sie tez uczyłam , fajnie ze polacy PRZYNAJMNIEJ zremisowali, brawa dla Błaszczykowskiego ♥ ale Rosjanie nieźle się uwzieli na Lewandowskiego i tego Perqius'a -.- , najchętniej to bym sama im dokopała, ale za daleko, miałam na stadion :))
Dobra, zaczynajmy tak do tematu to dzisiaj byłam rano z całą moją klasą u fotografa, bo trzeba by było zrobić zdj. klasowe, niem? Nio i trzeba było sie dowolnie ubrac ale tak jakoś przyzwoicie, i ubrałam na siebie jakieś tam ciuchy, potem wróciliśmy do szkoły i mieliśmy na 5 i 6 lekcji wf i też mieliśmy zdjęcie tylko, że w strojacvh na wf . Dobra kilka zdjęć może potem dodam jeszcze jeden OOTD :)

marynarka / Stradivarius
koszulka / C&A
spodnie/ 3/4 / H&M

przepraszam za moją twarz -.- , < oh.. ten sztuczny uśmiech > ..


Podoba się wam mój Outfit ? 
A tak w ogóle mam robić tego typu posty ? :)
Odpowiadajcie w komentarzach .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie musicie dodawać swoich stron z blogami
ponieważ zawsze , ale zawsze wejdę na bloga każdego z komentujących :)
Pytania zadawajcie w komentarzach , jak będzie ich trochę < pow. 10 lub coś > zrobię TAG z pytaniami :)

Dzięki za komentowanie <3