Witam !
Przed chwilą wróciłam z zakupów, i kupiłam zajefajne rzeczy jak na mój gust oczywiście : >
Za dużo nie będę pisałą bo zaraz sie kończy mecz, ide pomóc mamie i coś zjeeem ... ?
Przepraszam za jakoś zdjęć, i mówię, że dzisiaj nie dodam już żadnych postów, nie mam zbytnio czasu ;/ Przepraszam . :)
A wy, kupiłyście coś dzisiaj ? :)
b. fajne spodenki :))
OdpowiedzUsuńładny kolor spodni :]
OdpowiedzUsuńspodnie mega *.* ♥
OdpowiedzUsuńFajne ciuchy zapraszam do mnie: http://soi-fashion.blogspot.com/
OdpowiedzUsuń