Heejka, wczoraj zafarbowałam sobie głowę tą szamponetką potem dodam zdjęcie jaki kolor miał wyjść < oczywiście wiedziałam że nie będzie taki sam bo mam za ciemne włosy i kolor by mi nie złapał > i jestem rozczarowana oczywiście całych moich włosów nie farbowałam tylko taki jakby część pod kitką prawie sam tył. Kiedy jest słońce jest fajnie bo widać ten kolorek a jak jest wieczór lub ciemno to raczej tylko te pojedyncze ( nie wiem czy można to nazwać te włosy '' baby hair '' no coś w tym stylu :) ) Aaa.. jak tam w ogóle u Was ? Zmieniając temat nie wiem po co. I moja mama powiedziała, że jeśli chce mieć taki kolor na całych już włosach to moge sobię je pomalować kremem koloryzującym i jutro będę kupować krem i farbować się postaram się zrobić dla Was jeszcze zdjęcie przed farbowaniem jutrzejszym więc czeekajcie cykne fote i już dodam
sorka za rozmazane zdjątko, ale jakoś tak szybko robione :) widzicie zrobiłam tylko kitkę i widać dwa kolory jeden mój < ten ciemniejszy > drugi mój wymarzony na całej głowie :)
O a taki miałby w przybliżeniu wyjść : ten rudy :/
taak, a miałam taką nadzieję, ale może i dobrze że taki nie wyszedł ?
I byłam dzisiaj na zakupach więc też troche sobie pokupowałam :)
No to paaaaa :*
